Jövedelem affiliate programok alapképzés, blog salesdoubler

Mi affiliate marketing?

Affiliate Marketing - egyfajta internetes marketing, ahol a webmesterek hasznot a konkrét intézkedések a felhasználók az általuk vonzott.

Például egy webmester írt a helyszíni felülvizsgálat partner üzletek, valamint egy linket a boltba. Ha a felhasználó rákattint a hivatkozásra, és a vásárlást, a webmester jutalmat kap.

CPA (Cost Per Action) - fizetési modell, amikor kiemelt felhasználói beavatkozás (szemben a pay per click, például).

Milyen típusú fizetések az affiliate marketing?

Általában az affiliate marketing a következő típusú fizetések:

CPS (Cost per sale) - fizetés fizetett sorrendben. A modell feltételezi, hogy a vevő megkapta az árut, és kifizeti a teljes költséget.

terminológia

Mi offery és azok paramétereit?

offery általában a következő lehetőségek közül választhat:

Tartsa időt megnézni átalakítása;

  • Tartsa a fizetési határidőt;
  • típusú forgalmi elérhető.

    Mi apruv és hogyan lehet ez?

    Apruv (angol jóváhagyásához -. Bizonylatolás, jóváhagyja) - a szleng kifejezés, amely átterjedt az internetre, jelezve a jóváhagyás minden új információ alapján előre mértékkel.

    Ezt alkalmazzák a kifejezések, mint az „ad apruv, zaapruvit”, ami azt jelenti, hogy hagyja jóvá semmit.

    A „apruv, amely” magában foglalja, hogy a munkát az affiliate program van szüksége, hogy engedélyt.

    Mi Tartás?

    Várj appruv (nap) - idő ellenőrzése átalakítás. Ez az idő szükséges, hogy erősítse meg az intézkedés, mint abban az esetben, a beszerzési áruk, még a szállítás, valamint további 14 napon belül egy esetleges visszatérés az áruk.

    Tartsa kifizetés (nap) - az az időtartam, amely alatt a kapott konverziós eszköz annak igazolására, és elérhetővé válik a kifizetés (10 nap Holden a appruv).

    Mi a cookie élettartama?

    statisztikák beállítások

    Mi eCPC (tényleges költség per click)?

    eCPC - jelzi, hogy értékeli a nyereségesség a programot. eCPC - az átlagos költsége egy kattintás, amely tekinthető a következő képlet: a teljes javadalmazás a partner (UAH.) / számú kattintással (db.). Például, ha voltak 300 kattintást és konverziót 5 és 50 USD, eCPC = 50 * 5/300 = 0,83 (grn.).

    Mi a CR (konverziós arány)?

    CR - kijelző mutatja a „siker” a program -, hogy hány látogató tette a konverzió aránya átalakítás / számok kattintással. Például, 1000 rákattint 10 Konverzió CR = (10/1000) * 100 = 1%.

    A gyakorlatban ez úgy néz ki, mint ez:

    Mi a kirakat? Hogyan lehet keresni ez?

    Hogyan hozzunk létre egy kirakat:

    Mi az a promóciós kód? Hogyan lehet keresni ez?

    Promóciós kód - egyedülálló promóciós ajánlat affiliate programok. Ez lehet egy akciós termékek, ingyenes szállítás, promóciós kereskedelmi ajánlatot. Általában alapján promóciós kódok promóciós kódok létrehozása üzlete, ahol a felhasználók is megvásárolható a termék kedvezményes áron boltban.

    Site promóciós ajánlatok, valamint a kirakat, alapján létrehozott imoprta feed. List of all promóciós ajánlatok folyamatosan frissítik az oldalon: Discount.

    Példák oldalak promóciós kódok:

    Mi cashback és hogyan tegyük?

    A szó szerinti fordítás Cashback - ez visszatérítést. Az online vásárlás terminológia szerint Cashback kell értenie pénz visszatérítésére, hogy a vásárló beszerzésére fordított. A CPA alkalmazása előnyös Cashback rendszer áru offerah a kamatok.

    Úgy néz ki, mint ez: üzlet kínál 10% -os kifizetési webmester. Vásárlás a hivatkozó linket, a felhasználó visszakerül a 4% -át a vételárat. Webmaster keres 6%.

    További részletek itt olvashatók:

    Példa CashBack szolgáltatás: mycash.ua

    Mi offery optimalizálva SEO forgalom?

    Annak érdekében, hogy támogassák, vagy kirakat helyszínen promóciós kódot a SEO áru offery illik leginkább. Először is, ez ruhák, kozmetikumok, akkor - elektronikai boltokban.

    A létrehozása és előmozdítása kereskedelmi bemutatja optimális offery:

    Yves Rocher (a márka ismertségét, magas kifizetési);

    Az egy divat (megfizethető áron, márkás ruházati cikkek);

    Sunduk (ruházati márka, megfizethető áron);

    TopShop TV (felismerhető márka, népszerű árucikk);

    Gold.ua (nagy nyereményeket, felismerhető márka).

    Építeni, és reklámozza a webhelyét promóciós kódok jogot, hogy minden rendelkezésre álló kedvezmények, de leginkább a kereslet a következő javaslatokat:

    Yves Rocher (a márka ismertségét, kedvezmény 35%);

    Mary Kay (a márka ismertségét, a kedvezményes 10% -os nagyságrendű az összeg 300 hrivnya);

    Sunduk (3% kedvezmény minden termék).

    Clasno - online áruház ruházati: 6 USD regisztrációs, 6% nagyságrendű;

    Kényelmes - hatalmas ukrán áruházlánc az elektronika. Fizetés - 45 UAH (179 rubelt) regisztrációs a megrendelés visszaigazolása. Hold - 10 nap.

    Yves Rocher - az egyik konvertibilitás offerov. Kifizetése év - 4,5 UAH a visszaigazolt megrendelés - 41.25 UAH.

    ESCC - a leghíresebb iskola távoktatás a FÁK. Fizetés - 6,4 UAH per letölthető egy ingyenes próba során.

    TopShop TV - a leghíresebb „televíziós vásárlás” a Uanete. Felismerhető márka. Fizetési - 8,03% a teljes sorrendben.

    A részletesebb listát offerov tartalmi itt látható.

    Annak érdekében, hogy vonzza a forgalmat a kontextusban érdemes használni a sok alacsony frekvenciájú lekérdezések, annak érdekében, hogy csökkentsék a forgalmi költségek és minőségének javítása a látogatók.

    Mi van, ha én akarok egy kirakat, de nincs programozó?

    Annak érdekében, hogy hozzon létre egy kirakat, nem szükséges, hogy programozási ismeretek. CMS lehetővé teszi, hogy integrálja XML-hírcsatornák a szerkezet a helyszínen néhány kattintással.

    OpenCart - bolti lopás CMS, amely mutatja létrehozása egyszerűbb, mint valaha. Plugin Installation leírása és ablakok létrehozását részletesen itt: Import áru takarmány SalesDoubler a Opencart.

    Melyek megoldás jövedelem affiliate a vezérigazgató \ kontextusban?

    Doorways - egyfajta kereső spam, speciálisan létrehozott oldalak, tárolására forgalmat a keresők átirányítani megcélozni erőforrás nélkül a felhasználó tudta.

    A köznyelvben - egy ajtón, egy telek generált programot (generátor előszobaoldalakat) oldalak vannak optimalizálva (az ajtók sok kereső spam és átszerkeszthesse) a különböző keresőkifejezések (MF és LF) annak érdekében, hogy irányítsa át a látogató az oldalon paysite, amelyen a felhasználó lehet vásárolni valamit.

    Példák ajtóban - példa